188 Den Haag




© Allart 2012

4 reacties:

  1. best een leuke stad eigenlijk!!! helemaal niet verkeerd !!!!!
    grappig: deze foto van mij toont overeenkomsten met die van jou.
    den haag is top!! dat is bij deze maar weer eens bewezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had er werk van gemaakt. Een verwijzing naar de foto van jasper de boer was op zijn plaats geweest. respectloos is het. vroeger was dat allemaal beter geregeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prof Kleefbrij, ik til hier niet te zwaar aan. ik laat mijn foto's graag als inspiratiebron gebruiken. van plagiaat is op geen enkele manier sprake. een goeie sfeer op dit forum is belangrijker, vind u niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geef hier alleen maar mijn mening jaspersound! of is dit tegenwoordig ook al een schande? De goede sfeer in deze casus is van ondergeschikt belang. Uw mening interesseert mij verder niet meer. Ik ben deze discussie meer dan zat!

    BeantwoordenVerwijderen

 

:-)

© Jeroen Allart 2023