186 Nieuwe Binnenweg #3

© Allart 2012

2 reacties:

  1. na de metingen die Prof. H. Kleefbrij voor mij uitvoerde, bleek inderdaad de rails niet waterpas te liggen. dankzij de goede contacten van Prof. H. Kleefbrij met de burgemeester van de gemeente Rotterdam Dhr. A. Aboutaleb, kon er adequaat gereageerd worden en vinden de herstelwerkzaamheden aan de vernieuwde tramrails van de Nieuwe Binnenweg reeds met spoed plaats.
    bij deze willen we de fotograaf Dhr. J. Allart hartelijk danken voor de illustratieve omlijsting van deze blamage. zonder zijn excellente fotografie was deze miscalculatie wellicht veel te laat aan het licht gekomen en waren bijkomende kosten significant hoger uitgevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat de situatie behoorlijk uit de hand is gelopen is al vervelend genoeg geweest voor de inwoners van Rotterdam en met name voor de bewoners in de omgeving van de Nieuwe Binnenweg. Ik ben dan ook zeer content over het feit dat ik een bijdrage heb mogen leveren aan de oplossing en een langdurige procedure tussen de bewoners en de gemeente Rotterdam heb weten te voorkomen. Ik zie het dan ook als mijn plicht om mij voor dergelijk misstanden in te zetten en ik wil bij deze dan ook mijn vreugde uiten. Ook ik wil hoogst persoonlijk de heer Allart bedanken. Zonder zijn bijdrage was de problematiek zonder meer uitzichtloos geworden.
    Rest mij alleen nog te zeggen: Hulde voor de fotograaf!

    BeantwoordenVerwijderen

 

:-)

© Jeroen Allart 2023